AUDACITY PRÀCTICA 3

POWER POINT PAS A PAS
La pràctica de l'àudio al bloc he intentat solventar-la amb els recursos de la web, buscant dintre de la xarxa he trobat indicacions de com poder pujar el document mp3.
Tot i això em sap greu el preu que he hagut de pagar, m'explicaré... després de l'estona de recerca i de finalitzar la pràctica... m'he adonat que dintre del bloc a quedat incrustada una cunya publicitària.

de fet, del que protesto públicament és de no haver pogut triar, és ha dir un "vull acceptar aquestes condicions".

És cert que he aprofitat un recurs d'una pàgina web, que aquest era gratuït i que m'ha solucionat el meu "problema", però m'agrada escollir i ser lliure... i ara em sento una mica venuda.
Quantes vegades pengem publicitat, metaforicament parlant, perquè ens agrada una roba, el necessitem per la Universitat o ens el donen gratis.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments