Descripció companya de classe


És molt difícil definir les qualitats de la Sara, així i tot m'agradaria destacar alguns aspectes que em van cridar l'atenció el dia que la vaig conèixer. El primer que presenta a la Sara és els seus ulls.

Sense un color definit – tinc la teoria que predomina el color del seu estat d'ànim – ¼ part de verd muntanyenc, ½ part de marró fangós, una mica de turquesa de l'aigua lliure i un punt de grisós com les pedres del camí.

Com ja veieu una diversitat de colors ens presenta els seus ulls, i a la vegada la seva persona…

Una dona amb esperança,tan mateix ha dedicat temps a l'educació del lleure, monitora d'esplai fins a la medul·la ...demostra tenir les qualitats i actituds que la capaciten com a tal.

Em sembla important destacar algunes:

Ella és una persona comunicativa ja que té cura de les persones, em vaig adonar quan a la primera classe, ella se'n recordà del meu nom. Això és típic de una bona monitora que sap que els nens i nenes de l'esplai els agrada que els cridin pel nom, els valorin i apreciïn com a individu.

Ella és relacionadora, ja que afavoreix l'amistat i l'optimisme. La Sara té molts amics i amigues, el seu cor és tan gran que encara pot acollir molts més. Treballa en equip, aportant les seves idees i és oberta a les idees dels altres.

Finalitzo aquesta descripció dels colors de la Sara, proclamant que és como una caixa de l'Alpino. Té colors freds i càlids, blaus i vermells,que la fan viure en harmonia.

Els colors de la natura predominen el seu caràcter, muntanya, pedra, terra, fang, aigua...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments