Plàstica – 26 de gener





Un fet a remarcar d'aquesta sessió va ser el poder fixar-nos em el disseny que portava la samarreta d'un company.

Vam valorar com es treballava amb un fons blau i com la marca que era el que és volia remarcar es podia llegir en lletres blanques. també és podia veure un traç més juvenil en les tipologies de lletres.

Recerca d'informació a la red:

  • Solucions PC

http://www.soluciopc.com/disseny-grafic/projectes-disseny-grafic-realitzats.php

Pàgina amb un recull important de projectes de disseny gràfic

  • Tipos de letras gratis

http://www.publispain.com/superfuentes/c.htm

gina on pots trobar tipologies diferents de lletres


reflexió:El disseny d'una samarreta representa una

de les formes més característiques de la comunicació visual. El seu missatge, la seva informació, han d' entrar visualment, captar-se al moment; és ven amb un cop de vista. La lectura global del disseny ha de fer comprensible tot el seu significat. Tot el que la marca vol vendre i/o dir. El text escrit s' ha de reduir al mínim imprescindible. La resta de la informació l' ha de donar la imatge.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments